Thursday, March 19, 2009

SRI SUKTAM with Shodasakshari Bija Mantra

SHRI SUKTAM with Shodasakshari Bija Mantra (Aim Klim Sa-u = Bala Devi Bija )

Śhrīm Hiraņya varnám hariņīm suvarna rajatas rajám
Chandrám hiranmayīm lakshmīm jatavedo ma avaha (1)



Hrīm Tám ma ávaha játavedo lakśhmīm anapagáminī-im

Yasyám hiraņyam vindeyam gám aśhwam puruśhán aham (2)



Klīm Aśhwa pūrvám rada madiyám hasti náda prabódiním
Śhriyam devím upavaye śhrír-ma deví jushatám (3)



Aim Kám só-smitám hiranya prákárám árdrám jwalantím triptám tarpayantím
Padme stitám padma varnám támihó pavaye śhriyam (4)



Souh Chandrám prabásám yaśha-sá jwalantím śhriyam lóke deva justám u-dárám
Tám padminim-ím sharanam aham prapadye a-lakshmír-me na-śhiya-tám twám vrine (5)



Ǒm Ǎditya varne tapasó dijátó vanaspatish tava vrikshó da bilvaha
Tasya palani tapashá nudantu mayán tará yásh-cha bá-hiya a-lakshmí-hi (6)



Hrīm Upetu mám deva-saka kír-tish-cha maniná saha
Prádūr būtó' smi rash-tre-smin kír-tim ridim dadátu me (7)



Śhrim Kshut pipá-sá malám jyesh-tám alaksh-mím náshayá miyaham
Abūtim a samridin cha sarván nirnuda me gri-ha-te (8)



AIM Ka E I La Hrim

Ganda dwárám durá darşhám nitya pushtám karíshiní-im
Iśhwarím-im-gum sarva būtánám támihó pavaye śhriyam (9)



KLIM Ha Sa Ka Ha La Hrim

Manasa ká mama kūtím vácha satyam ashí-mahi
Paśhūná-gum rūpam an-nasya mayi śhrí shrayatám yaśh-a-ha (10)



SA-U Sa Ka La Hrīm Shrim Kardamená praja būtá mayi sambava kardaman
Śhriyam vásaya me kule mátaram padma máliním| (11)



Sa-u Ǎpa shri-jantu snig-dáni chik-líta vasa me grihe
Ni-cha devím mátaram śhriyam vásaya me kule (12)



Aim Ardrám pushkariním pushtim pingalám padma máliním
Chandrám hiran-mayím lakshmím játavedó ma mávaha (13)



Klīm Ǎrdrám ya kariním yashtim suvarnám hema máliním
Sūryám hiran-mayím lakshmím játavedó ma mávaha (14)



Hrīm Tám ma ávaha játevedó lakshmím anapagámini-ím
Yasyam hiranyam prabūtam gávó dáshiyó aśhwá-an vinde-yam purushan aham (15)



Shrīm Ya shuchi prayato bu-twa ju-huya da-jwa manvaham
Suktam pancha dashash charancha shri kama satatam japet (16)



Śhrīm Ǒm Mahá Lakshmiye cha vidmahe
Vishnu patne-i cha dímahi
Tano Lakshmí prachódayát (17)

Ǒm Shánti shánti shánti -hi



http://www.youtube.com/watch?v=M81Ud6VJTwI&NR=1

No comments:

Post a Comment